ELEKTRONİK

BEYAZ EŞYA

ANKASTRE

Tüm Ankastre Ürünleri

EV ALETLERİ VE SÜPÜRGELER

İKLİMLENDİRME

AKILLI ÜRÜNLER

MOBİLİTE

VESTEL x ASLI FİLİNTA SERİSİ

DİĞER ÜRÜNLER

 
KURUMSAL SATIŞ

Kargo ve Sipariş Sevk Koşulları

  • Aldığınız ürünün niteliği ve boyutu fark etmeksizin, Vestel.com.tr üzerinden yaptığınız tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.

  • Montaj hizmetimiz, uygun ürün modellerinde ücretsiz olarak sunulmaktadır. Ancak bazı ürünlerde montaj hizmeti ek ücrete tabi olabilir. Ücret bilgisi, montaj talebinizin ardından yetkili servislerimiz tarafından paylaşılmaktadır. Satın almayı düşündüğünüz ürünün ücretsiz montaj kapsamına girip girmediğini, ürün detay sayfasında yer alan “Ücretsiz Montaj” ibaresinden kontrol edebilirsiniz. Bu ibarenin bulunmadığı ürünlerde montaj hizmeti ücretlidir. Ürün gruplarına göre genel montaj bilgilerine ulaşmak için burayı tıklayabilirsiniz

  • Siparişlerinizin durumlarını “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden ve “Sipariş Takip” sayfamızdan e-mail ve SMS yoluyla iletilen sipariş kodunuzla takip edebilirsiniz. Sipariş Takip sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

  • Siparişinizin size belirtilen sürede teslim edilmemesi halinde Vestel Asistan aracılığıyla müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilir, müşteri temsilcisi ile online mesajlaşarak anında bilgi alabilirsiniz veya 0850 222 41 23 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. E-mail yoluyla bilgi almak isterseniz emagaza@vestel.com.tr mail adresine iletişim ve sipariş bilgilerinizi de ekleyerek e-posta gönderebilirsiniz.

  • Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz.

  • Vestel.com.tr’den yapılan alışverişlerin kargo hizmeti Horoz Lojistik, Tezel Lojistik, GPS Line Lojistik ve Yurtiçi Kargo firmaları tarafından Türkiye'nin tüm illerine sunulmaktadır. İnternet üzerinden sipariş ettiğiniz ürün 2 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo şirketlerimizden biri tarafından teslim alınacaktır.

  • Siparişinizin ödemesini tamamladığınızda “Sipariş Tamamlandı” ekranından ve Sipariş Takip sayfasından sipariş kodunuzu girerek, ürünlerin sevk edileceği teknik servisin bilgilerini görebilirsiniz. Dilerseniz bu bilgileri not alabilir, Yetkili Servisimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

  • Siparişiniz, Yetkili Servis aracılığıyla teslim edilmesi gereken bir ürün içeriyorsa (Örneğin; buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi vb.), ürününüz Horoz Lojistik veya GPS Line Lojistik tarafından, size en yakın Vestel Yetkili Servisi’ne sevk edilir. Bu tür ürünleri içeren siparişlerde, teslimat randevunuzu oluşturmak için “Sipariş Tamamlandı” ekranında yer alan E-Randevu bağlantısına tıklayabilir ya da size SMS ile gönderilen link üzerinden de e-randevunuzu oluşturabilirsiniz. E-randevu oluşturulmadığı durumda Yetkili Servisimiz ürünü teslim aldığında size telefon ederek, ürünün teslimatı için randevu talep edecektir.

  • Siparişiniz, Yetkili Servis aracılığıyla teslim edilmesi gereken bir ürün içermiyorsa, (Örneğin; küçük ev aletleri vb.) Yurtiçi Kargo veya farklı kargo şirketleri ile sevk edilmektedir.

  • Aynı sipariş içerisinde hem Yetkili Servis ile hem de kargo teslimatlı ürün bulunuyorsa, ürünler bölünerek farklı kargo şirketleriyle ya da yetkili servis aracılığıyla sevkiyatları ayrı ayrı gerçekleştirilebilir.

  • Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için ürününüzü, teslim aldığınız anda kargo/servis yetkilisinin yanında açıp birlikte kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer ürününüz kargoda zarar görmüş ise ürünü teslim eden kargo yetkilisine rapor tutturarak iade etmeniz gerekmektedir. Sorunu yetkili servisimiz tespit ederse gerekli işlemleri kendisi başlatacaktır.

  • Teslimat alanımız Türkiye sınırları dahilindeki tüm illerimizi kapsamaktadır. Yurtdışına teslimatımız bulunmamaktadır.

  • Teslimatlar, sipariş ettiğiniz ürünlerin stokta bulunması ve ödemenizin eksiksiz alınabilmesi halinde yapılabilecektir.